woensdag 7 april 2010

kleine update van Noah (Fakir)

week 13

we zijn een wandeling wezen maken in het bos Spaarnewoude daar mocht ik vrij rond lopen en dat was erg leuk, maar we kwamen thuis en toen moest ik naar de badcel komen. Eenmaal daar beland hoorde ik water en tot mijn verbazing moest ik daar onder staan. Een douche heten dat, nou echt niet leuk en er werd een schuimige massa op mij gespoten en dat was shampoo. Ik wou steeds weg maar werd vast gehouden. Toen ik eruit kwam werd ik afgedroogd en kreeg een koekje. Ik ben nu weer lekker schoon. Mijn vrouwtje moest werken en mijn baas had een golf wedstrijd dat de hele dag duurde maar ik mocht mee. Ik heb me keurig gedragen en liep mee van de ene hole naar de anderekreeg onderweg eten en drinken, mocht alleen niet achter de ballen aan ! Eenmaal terug in de kantine was ik erg moe en heb ik heerlijk liggen slapen bij allemaal verschillende mensen op schoot. Toen we thuis kwamen dacht de baas dat ik wel de hele avond zou slapen , maar nee hoor ik slaap even een uurtje en dan ben ik er weer !!